Paw Patrol Live theater recensie

Paw Patrol Live theater recensie

Vorige week is er een nieuwe theatervoorstelling van Van Hoorne Entertainment in première gegaan, namelijk PAW Patrol Live. Voor ieder kind die fan is van Chase, Marshall, Sky en de rest belooft het natuurlijk een echte must see te zijn. Want hoe vaak heb je nou de kans om je puphelden in het groot op het toneel te zien?

Voor veel kinderen zijn zij toch wel de grote favorieten. Wie houdt er nu niet van schattige hondjes en een soort superheldensituatie? Reden voor ons dus om ook zelf te gaan genieten van deze spectaculaire show. Echter; wees er snel bij want deze theatershow is alleen te zien in de zomervakantie!

Première

Afgelopen week is in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam de grootse, internationale familievoorstelling PAW Patrol Live! “De Grote Race” in première gegaan. Voordat de première begon stonden er hapjes en drankjes klaar en waren er een aantal activiteiten voor de aanwezigen. Zo konden ze zich laten schminken, lagen er maskers klaar en was er zelfs een echte Karaoke Box met Chase.

Samen met een compleet uitverkochte zaal redden Ryder en de PAW Patrol Pups de dag! Met een lichtstaafje van Marshall in de hand, een knuffel van Skye op schoot of verkleed als Chase; de zaal van het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam zat vol grote fans van het bekende PAW Patrol. Met grote ogen keken de jonge bezoekers naar hun grote helden op het toneel; een waar spektakel waar perfect poppenspel samenkomt met het kleurrijke decor en de moderne LED-techniek.

Na afloop van de voorstelling kreeg de cast als dank een staande ovatie. Het premièrepubliek was het unaniem eens: PAW Patrol Live! is een fantastische productie voor de hele familie, boordevol interactie en aanstekelijke liedjes.

Paw Patrol Live

Jaarlijks is er een race tussen de burgemeesters van Avonturenbaai, waar de PAW Patrol-pups wonen, en die van Boerengat. Tijdens de wedstrijd moeten de deelnemers aanwijzingen verzamelen om tot de volgende locatie te kunnen komen. De burgemeester van Boerengat gaat al snel van start, maar burgemeester Boerengat lijkt in problemen te zitten. De PAW Patrol-pups moeten dus eerst een reddingsmissie uitvoeren.

Dan blijkt al snel dat de burgemeester geblesseerd is en dat de pups de wedstrijd moeten lopen. Dat willen ze maar al te graag! Waar ze alleen niet op gerekend hebben is dat de andere deelnemer ontzettend vals speelt en ze voortdurend in de problemen brengt. Superspannend dus!

Onze ervaringen

De show duurde ongeveer anderhalf uur en boeide van het begin tot het eind. De liedjes waren aanstekelijk en het publiek werd actief meegetrokken in de spanning van de wedstrijd. De PAW Patrol Pups zagen er prachtig uit. Net zoals de voertuigen waar ze in reden. Het leek overigens ook zo of de mensen achter de pups speciaal voor hun karakter gecast waren. Dat maakte de acteur en pup bijna één geheel, waardoor het ook niet meer opvalt dat het eigenlijk geen echte karakters zijn en geeft ze veel meer emotie. Ook de ogen van de pups kunnen open en dicht.

Ik zelf heb ook erg gelachen om de burgemeester van Boerengat en zijn katten. Hij deed me denken aan de Dikke Deur van Pipo (ook een productie van Van Hoorne Entertainment). Het was echt een zeer vermakelijke voorstelling met voortdurend entertainment op het toneel. Je hoeft geen fan van Paw Patrol te zijn om deze show leuk te vinden. Zeker een aanrader wat ons betreft!