Ralph Breaks the Internet film recensie

Ralph Breaks the Internet film recensie

Speciaal voor mamaliefde mocht ik aanwezig zijn op de bioscoop première van Ralph Breaks The Internet. Dit is het vervolg van Wreck it Ralph, je kent hem wel van “I’m gonna shrek it!” Dit was mijn eerste keer bij een première dus vond zelf ik het erg spannend. Omdat mijn zoontje nog te klein is voor de bioscoop nam ik als verrassing mijn nichtje (7) en neefje (5) mee.

Het verhaal & Trailer

Even een kort stukje over waar de film overgaat. De film speelt zich af zes jaar na de gebeurtenis van de vorige film. Vanellope is weer een speelbaar karakter in de game Suger Rush nadat Turbo in de vorige film de game heeft gesaboteerd. De eigenaar van de speelhal komt met een nieuw apparaat met de naam Wi-Fi, zodat er in de speelhal gebruikt kan worden gemaakt met internet. Hierdoor ontstaat er een nieuwe doorgang in het centraal station. Ralph en Vanellope reizen door het internet heen om Vanellope’s acradegame te redden van een defect!

Aanrader hoor!

Disney pakt ook in deze film uit met de nodige Disneykarakters en een flinke dosis humor! Het verborgen geheim achter deze film draait niet alleen over het internet, maar over vriendschap en solidariteit!

De film geeft wel een bittere nasmaak over hoe het internet werkelijk is en hoe wij als een soort robot leven #vindiknietleuk. Gelukkig snapten zij dit nog niet en vonden zij de film meer dan fantastisch! Het is zeker een aanradertje voor jong en oud, ik geloof dat ik het hardst heb gelachen van iedereen in de zaal!

Ralph Breaks The Internet draait vanaf 12 december in de bioscoop. Laat je mij even weten wat jij van de film vond? #ralphbreakstheinternet

Joyce van Joyontheblog.nl

Première

Ralph Breaks the Internet film recensie - Reisliefde

Tot aan de deur van de bioscoop wisten zij nog echt van niks, en aan hun nerveuze bekkies te zien vonden ook zij het erg spannend. Bij binnenkomst zagen zij de grote billboard van Ralph en na een nodige hersenkraker (want de eerste deel stamt uit 2012 dus mijn neefje was nog niet eens geboren) wisten zij allebei toch wel wie het ook alweer was. Lang leve Netflix!

Eenmaal binnen werden wij overspoeld door pop-ups! Supergrappig natuurlijk dat wij volwassenen weten wat dit is, maar de kindjes vonden het maar vreemd. Klik hier, klik hier! We mochten ook nog even over de loper heen vol camera’s en flitsers, en was er een gave 3D-fotoshoot waar je eventjes mocht shinen als Ralph himself. Ze werden ook nog eens verwend met hartjes #vindikleuk en stond de popcorn al klaar!